duminică, 27 februarie 2011

Tutorial fluturasi de martisor

Deoarece acest tutorial este creatia mea originala si il ofer gratuit, va rog sa nu-l postati pe blogurile voastre sau alte site-uri fara acordul meu iar cand faceti lucrari dupa acest tutorial va rog sa faceti trimitere catre acesta postare. Va multumesc pentru intelegere.


Acest tutorial este conceput special pentru concursul de martisor de pe forumul CDB


Fluturasi din fimo 
Deoarece atunci cand lucrez martisoare, niciodata nu voi face 2-3 bucati din acelasi model, ci mult mai multe, imi place sa dozez materialele, astfel toate martisoarele vor fi aproape identice. Am intins o foaie de polimer la setarea cea mai groasa a masinii de paste, din care am taiat patratele. Corpul fluturasului va fi jumatate dintr-un patratel. 




Agatatoarea si antenele le-am montat, dupa ce au fost inmuiate in fimo lichid, ca sa ma asigur ca nu vor cadea niciodata.


Pentru aripioare am folosit un cutter in forma de inimioara. Am unit cate 2 inimioare, peste care am pus cate o picatura de fimo lichid si apoi am presat usor corpul fluturasului.



5 comentarii:

  1. Gracias por el titorial, es fentastico. Besos

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuper ! Felicitari pentru tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  3. e super tare, a iesit misto de tot. cu permisiunea ta, pot prelua si eu modelul? O sa ii fac mici modificari sa nu fie identic. :) astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  4. Lexis, sigur ca poti prelua modelul. Acesta este si scopul tutorialului. Te rog doar sa postezi link catre tutorial. Spor la modelat.

    RăspundețiȘtergere