vineri, 4 mai 2012

O mica avere

Pentru ca imi place foarte mult sa modelez si mai ales sa incerc diverse tehnici noi, unul dintre ingredientele care imi lipseau si care se aflau in "my wishlist" de foarte mult timp, erau cernelurile pe baza de alcool. Si pentru ca tocmai am achizitionat un tutorial care intradevar necesita astfel de cerneluri, am apelat la bunul "etsy.com" si se pare ca am reusit. Este drept ca am avut ceva emotii cand tantea de la coletele internationale mi-a deschis pachetul si a inceput sa ma intrebe ce sunt astea. Noroc ca mai comandasem si o stampila si i-am spus ca sunt tusuri :).
Sper ca acum sa reusesc sa si folosesc toti acesti pigmenti si sa nu fi cheltuit in zadar. Revin cat de curand cu noutati

Nota:
O parte din aceste cerneluri (mai exact 10 flacoane in nuantele: Stream, Ginger, Sunset Orange, Currant, Lettuce,  Wild Plum, Slate, Latte, Butterscotch, Caramel) le gasiti acum disponibile in magazinul meu de pe Breslo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu